Popis činnosti
Nabízím daňové poradenství, vedení účetnictví včetně zpracování mezd a účetní poradenství.
Jsem daňový poradce č. 3396. Jsem pojištěna a za vykonané služby ručím.
Specializuji se na problematiku DPH se zaměřením na obchodování tuzemských společností v rámci Evropské unie.
Daně:
Daňové poradenství poskytované naší firmou umožňuje klientovi věnovat se vlastnímu podnikání. Řešení stávajících daňových a účetních problémů za něj převezmeme.
Poskytujeme tyto služby:
- Komplexní daňové poradenství
- Zastupování v daňovém řízení před finančním úřadem
- Pravidelný i jednorázový daňový dohled nad účetnictvím
- Optimalizace daňové povinnosti
- Zpracování daňových přiznání k dani z příjmů právnických osob i fyzických osob v prodlouženém termínu (možnost odkladu podání daňového přiznání)
- Zpracování daňových přiznání k dani z příjmů právnických osob i fyzických osob v řádném termínu
- Zpracování přiznání k DPH, souhrnných hlášení a hlášení INTRASTAT
- Zpracování daňových přiznání k dani silniční, z nemovitostí a ostatním daním
- Zpracování žádostí a jiných podání v daňovém řízení
- Vydávání písemných závazných stanovisek a metodických pokynů
- Kontrola uzavřených obchodních smluv z daňového hlediska
- Vypracování vzorových smluv v obchodně závazkových vztazích
Účetní poradenství:
Účetní poradenství, zpracování a kontrola účetních směrnic, vypracování metodických pokynů a metodické vedení vašich zaměstnanců.
Kontrola účetnictví:
- Kontrola již zpracovaného účetnictví. Při kontrole je možné využít kontroly všech položek nebo pouze vybraných problematických částí účetnictví.
Vedení účetnictví:
- Klasické vedení účetnictví, což znamená, že na základě přinesených dokladů zpracujeme účetní závěrku a poskytneme veškeré podklady pro zpracování daňových přiznání a ostatních dokumentů
- Spolupráce na přípravě a kontrole podkladů
- Zpracování účetní uzávěrky a závěrky včetně dokladové inventury a ostatních zákony vyžadovaných dokumentů
- Jednání s úřady a příprava podkladů (banky, úřad práce apod.)
- Rekonstrukce účetnictví, zpětné zpracování předcházejících účetních období
- Vedení daňové evidence
- Na základě poskytnutých dokladů zpracujeme peněžní deník a poskytneme veškeré podklady pro zpracování daňových přiznání a ostatních dokumentů.
Zpracování mzdové a personální agendy:
- Měsíční zpracování mezd
- Přihlášení nového zaměstnance
- Odhlášení zaměstnance
- Zpracování veškerých přehledů, vyúčtování a hlášení
- Ostatní činnosti (např. zastupování při kontrolách a jednáních na OSSZ, zdravotních pojišťovnách, vyplnění ELDP)
- Zpracování vzorových tiskopisů (např. Pracovní smlouva, Dohoda o provedení práce, Ukončení pracovního poměru dohodou, Výpověď....)
- Zpracování a kontrola směrnic souvisejících s personální a mzdovou agendou